Μου τα έστειλαν με ηλεκτρονικό μήνυμα. Υποτίθεται, για
να γελάσω. Πράγματι, αν είναι αληθινά, θα ήταν για γέλια, αν δεν ήταν για κλάματα.
Ολα αυτά, που έχουμε συνηθίσει ν’ αποκαλούμε «μαργαριτάρια μαθητών»,
αποκαλύπτουν πολλά: Γύμνια του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Αδιαφορία αρκετών
εκπαιδευτικών, όχι όλων, πάντως, καθότι υπάρχουν διαμάντια τέτοιοι. Πιθανόν
προβληματικές οικογένειες. Παιδιά χωρίς προσανατολισμό, τα οποία, πάντως,
ευθύνονται πολύ λιγότερο γι’ αυτό, από όσο οι προηγούμενες γενιές.
Ολα αυτά, λοιπόν -επαναλαμβάνω: αν είναι αληθινά και
εφ’ όσον δεν πρόκειται για αιχμηρό και ανατρεπτικό χιούμορ πανέξυπνων μαθητών
(κάποια μοιάζουν για τέτοια)- είναι πολύ σοβαρά, ώστε πρέπει η απογοήτευση και
ο προβληματισμός να κατισχύσουν της επιθυμίας για γέλιο.
Σας παραθέτω πολλά από αυτά τα «μαργαριτάρια», για να
προβληματισθείτε, αλλά, γιατί όχι, και για να γελάσετε. Με τα χάλια μας. Οχι
των μαθητών:
-Ο μισογύνης είναι τέρας μυθολογικό, μισός γυναίκα και
μισός άλλο πράμα, απερίγραπτης ασχήμιας και τελείως εξαγριωμένος με την
κατάστασή του (Γυμνάσιο Θεσπρωτίας).
-Εσπεριδοειδή σαν τα πορτοκάλια είναι και τα
μαντολίνια, αλλά πιο μικρά και με φλούδα που βγαίνει εύκολα (Γυμνάσιο Αθήνας).
-Ο Κωνσταντίνος Καντάφης ήτανε Eλληνας ποιητής που γεννήθηκε στη Λιβύη της Αλεξάνδρειας
(Γυμνάσιο Αθήνας).
-Στην αρχαία εποχή δεν υπήρχαν ξένες χώρες, γι’ αυτό δεν έχουν βρει οι
αρχαιολόγοι αρχαία διαβατήρια (Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης).
-Ο Λεωνίδας και οι Τριακόσιοι του ηττήθηκαν, γιατί οι Θερμοπύλες ήτανε
πολυπληθέστεροι σε αριθμό (Γυμνάσιο Αθήνας).
-Την Οδύσσεια την έγραψε ο Οδυσσέας. Την Ιλιάδα ο Ηλιάδης. (Γυμνάσιο Λαμίας).
-Tα Χερουβίμ και τα Σεραβίμ ήταν μικρά αγγελάκια που
πετούσαν δεξιά-αριστερά στο πλάι των μεγάλων αγγέλων. Τα Χερουβίμ χερούβιζαν
(δεξί πέταγμα) και τα Σεραβίμ σερούβιζαν (αριστερό πέταγμα). Στην ανάγκη
υπήρχαν και τα Πτερουβίμ για πέταγμα κατευθείαν στη μέση (Γυμνάσιο Κορίνθου).
-Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι (Γυμνάσιο
Αθήνας).
-Το τετράγωνο της υποτείνουσας ισούται, αλλά όχι
πάντοτε (Γυμνάσιο Καλαμάτας).
-Η κυριότερη αιτία της εξάτμισης είναι η φωτιά κάτω
από το κατσαρολάκι (Γυμνάσιο Κορίνθου).
Από την ταινία «Μάθε παιδί μου γράμματα». |
-Ο πρατήρας είναι λέξη δυσανόητη, δηλ. με δυο έννοιες.
Μια όταν είναι σε ηφαίστειο και μια όταν δουλεύει σε πρατήριο (Γυμνάσιο Αθήνας).
-Ενεργητική φωνή: Κυνηγάω τον λαγό. Παθητική φωνή: Ο
λαγός με κυνηγάει (Γυμνάσιο Κορίνθου).
-Το ακριβώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η
Διαβολική Τριάδα, πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. Πράγματα του Σατανά (Λύκειο
Ξάνθης).
-Η μπανάνα στα ελληνικά γράφεται όπως και στα αγγλικά,
δηλαδή με ένα μπα και δύο να (Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)
-Τα 6 χαρακτηριστικότερα ζώα του Βόρειου Πόλου είναι 3
αρκούδες και 3 φώκιες (Γυμνάσιο Αθήνας).
-Ερώτηση: «Τι γνωρίζετε για τις εικονομαχίες;». Απάντηση:
«Εικονομαχίες ήταν οι μάχες που έκαναν οι λαοί για τις εικόνες. Οποιος κέρδιζε
τη μάχη κέρδιζε και τις εικόνες» (Γυμνάσιο Αθήνας).
-Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες
ποιητές κατηγορίας νόμπελ (Γυμνάσιο Αργοστολίου).
-Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και
παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα. Ηταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες (Γραπτό
υποψηφίου για τη Σχολή Αστυνομίας).
-Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν
κατοικούσε στην Ιθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειές του δεν λέγονται
Οδύσσειες, αλλά Κουστωδίες (Γραπτό υποψηφίου για τη Σχολή Αστυνομίας).
-Η μάνα του Ρασπούτιν ήτανε η ρασπουτάνα, τεραστίων
διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας (Γυμνάσιο Καρδίτσας).
-Ο Κορινθιακός Κόλπος ευρίσκεται τελείως κατά μήκος (Γυμνάσιο Πάτρας).
-Ο Κορινθιακός Κόλπος ευρίσκεται τελείως κατά μήκος (Γυμνάσιο Πάτρας).
-Το φοβερότερο όπλο των αρχαίων Αράβων ήταν ο
Ευνούχος.
-Οι Ελληνες εφεύρεσαν τη γεωμετρία για να αποφύγουνε
την άλγεβρα που ήτανε αράπικη.
-Οι βιταμίνες βρίσκονται ακριβώς ανάμεσα από τις
αλφαμίνες και τις γαμαμίνες. (Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)
-Η βαρύτητα είναι πιο δυνατή το Φθινόπωρο. Τότε
βλέπουμε τα μήλα να πέφτουν ομαδικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου