Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Η κατσίκα του γείτονα

 Η στάση κάποιων Ελλήνων δικαιώνει απόλυτα τον μακαριστό αρχιεπίσκοπο, Χριστόδουλο, που είχε πει το γνωστό ανέκδοτο για την κατσίκα του γείτονα. Ρώτησε ο Θεός έναν Γερμανό, τι χάρη θέλει να του κάνει κι αυτός απάντησε: "Ο γείτονάς μου έχει το καλύτερο αυτοκίνητο. Θέλω κι εγώ τέτοιο". Ρώτησε τον Αγγλο. Αυτός είχε ζηλέψει το σπίτι του γείτονά του και ζήτησε ν' αποκτήσει ανάλογο. Ρώτησε και τον Ελληνα: "Ο γείτονάς μου έχει μια κατσίκα, που παράγει πολύ γάλα".
-Και τι θέλεις;
"Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα".
Ετσι και στην υπόθεση της ΕΡΤ
"Καλά τους έκαναν", μού είπαν κάποιες γνωστές μου, αναφερόμενες στις απολύσεις των εργαζομένων. Και όταν ρώτησα "γιατί",  η μία απάντησε, ότι η κόρη της είναι δύο χρόνια άνεργη και η άλλη πως η ίδια είναι ένα έτος άνεργη.
"Γιατί να την πληρώνουν πάντα οι του ιδιωτικού τομέα;", είπαν.
Στην ερώτησή μου, αν η απόλυση των 2.656 εργαζομένων της ΕΡΤ ή άλλων 13.000, 23.000 ή 230.000 δημοσίων υπαλλήλων, θα βοηθήσει να βρουν εργασία η κόρη τής γνωστής μου και η άλλη φίλη, απάντησαν αρνητικά. Αλλά η άποψή τους δεν άλλαξε.
Ο χαιρέκακος Ελληνας, όπως τον παρουσίασε υπέροχα ο Γιάννης Κότσιρας. Βρείτε το κείμενο και διαβάστε το.
Ν. Α. Κων.

1 σχόλιο:

  1. ε, όχι και να πάει αδιάβαστη η κατσίκα του γείτονα!
    έλα επιτέλους στον ελληνικό 21ο αιώνα sir john pretenter, olga-den-tremei, …
    ο ελληνικός ανθρωπιστικός εκσυγχρονισμός απαιτεί χρήση πλάγιας σκέψης γαμ…: απαγωγή, σφάξιμο, φούρνισμα, καλό ψήσιμο, μονοφαγία, γελαστό στομαχάκι, ίσως ίσως … single malt και πουράκι…

    (να ‘χεις μεγάλη ανταπόκριση νέε blogger, hercules hondropahis)

    ΑπάντησηΔιαγραφή